Asset Publisher
Deklaracja dostępności
Lasy Państwowe zobowiązują się zapewnić dostępność swoich stron internetowych zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do stron jednostek LP w domenie: .lasy.gov.pl
Data publikacji strony internetowej: 2012-07-01.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2019-03-06.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- brak alternatywy dla treści nietekstowych (filmy, nagrania dźwiękowe, obrazy fotograficzne, grafiki i infografiki);
- na stronie występują elementy o niewystarczającym minimalnym kontraście.
Oświadczenie sporządzono dnia 2020.07.20 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Pan Marek Matecki: tel. 22 185 53 63; email: dostepnosc.cyfrowa@lasy.gov.pl). Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Nadleśnictwo Gościno mieści się pod adresem: ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 63, 78-120 Gościno.
Budynek posiada dwie kondygnacje.
Wejście główne do budynku znajduje się od strony przedniego parkingu, usytuowane jest na poziomie gruntu i nie wymaga pokonywania schodów.
Korytarze na parterze są dostępne dla osób niepełnosprawnych, przebiegają na tym samym poziomie, wejścia do pomieszczeń biurowych nie posiadają progów. Na poziom 1 prowadzą schody, w budynku nie ma wind.
Drzwi i przejścia w budynku posiadają szerokości umożliwiające skorzystanie z przejścia osobom niepełnosprawnym.
W budynku nie ma szczególnych oznaczeń, pętli indukcyjnych ani systemów dźwiękowych ułatwiających poruszanie się osobom niewidomym i słabowidzącym.
Nadleśnictwo posiada dwa parkingi, jeden mniejszy usytuowany z przodu budynku oraz drugi duży znajdujący się z tyłu budynku.
Miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych wyznaczone są na parkingu z przodu budynku.
Toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku.
Po budynku można poruszać się z psem asystującym.
Na miejscu nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
W celu załatwienia danej sprawy lub szczegółowego umówienia wizyty prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (94) 351 25 17 lub mailowo pod adresem goscino@szczecinek.lasy.gov.pl